გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  მაია ობოლაძე
საგანი:  ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
კლასი:  V
 სწავლების საფეხური:  დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენობა:    3
გაკვეთილის თემა:  ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა
   გაკვეთილის მიზანი:   მოსწავლე შეძლებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ტექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობას: მონიშნული ტექსტის ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულებას: ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.

N
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო(წთ)
1



2


3













4





























5

საორგანიზაციო საკითხები


განვლილი მასალის განმეორება

A ფაზა
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, გადაშალონ სახელმძღვანელო, დააკვირდნენ ფერად ფიგურებში მოთავსებულ ტექსტს და უპასუხონ კითხვას: რა მსგავსება და განსხვავებაა მათ შორის?


B ფაზა
1.      ქართული შიფტების მრავალფეროვნების გაცნობა, პროექტორის საშუალებისთ სხვადასხვა შრიფტით აკრეფილი ტექსტის ნიმუშების დათვალიერება
2.      ტექსტებზე მუშაობა და  დაფორმატების ელემენტების შესწავლა.
3.      ფორმატის კოპირების ინსტრუმენტების გაცნობა.
4.      მასწავლებლის მიერ მომზადებული პრეზენტაციის ჩვენება თემაზე- ქართული ფონტების მრავალფეროვნება




შეჯამება და შეფასება




კითხვა-პასუხი



კითხვა-პასუხი










პრაქტიკული  მეთოდი





























განმსაზღვრელი და განმავითარებელი










მთელი კლასი; ინდივიდუალური


მთელი კლასი; ინდივიდუალური










მთელი კლასი





























მთელი კლასი, ინდივიდუალური






ისტ. სახელმძღვანელო


ისტ. სახელმძღვანელო










სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი



























შეფასების რუბრიკა.

2 წთ.




5 წთ.



5 წთ.











30 წთ





























5 წთ



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:  ისტ. ტექნ. V. 1.
მოსწავლე აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ტექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობას: მონიშნული ტექსტის ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულებას: ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.





















1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
ვერ პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს, ვერ აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.
იშვიათად პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს, იშვიათად აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.
უჭირს პასუხის გაცემა მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებზე, ნაწილობრივ აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.
ნაწილობრივ პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს, ნაწილობრივ აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.
კარგად პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს, სრულად აცნობიერებს ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებას, ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.


No comments:

Post a Comment